вівторок, 29 липня 2014 р.

З днем народження мене! (або як я зробила свою першу інвестицію)

Всім привіт!
Нарешті я наважилась і зробила це – інвестувала свої перші 100$. Моє серце переповнюють емоції та приємні переживання. Складалось враження, що я стою на дорозі нового життя, і все, що мене відділяє від нього, так це червона кнопка «Інвестувати».
Отож, перший крок було зроблено – появилося чарівних 100$ на моєму віртуальному рахунку. Одразу мені нарахували 50$ бонусів. Признаюсь, приємний сюрприз.




Все, я готова вкладати кошти. Перейшла в розділ «Інвестувати в Індекс Топ 20», ввела чарівну цифру 100 и натиснула червону кнопочку «Інвестувати». Тепер офіційно маю право гордо називати себе інвестором.




Бажаю собі успіху і вдалих інвестицій. Сьогодні починається моє нове життя. 29.07.2014 – день, коли народився новий інвестор. З днем народження мене!
Завжди Ваша, Invest Woman

Немає коментарів:

Дописати коментар