понеділок, 28 липня 2014 р.

Від автора



Дорогі читачі, вітаю Вас на сторінках мого блогу.

Перш ніж переходити до матеріалів і статей, мені б хотілось ближче познайомитися з Вами і трішки розповісти про себе.
В свої неповні 23, я встигла попрацювати в близько десяти компаніях. Такі часті зміни місця роботи визивали активну критику зі сторони друзів і рідних. Мій батько говорив: «шукай стабільну та перспективну роботу з достойною заробітною платнею», все точно так як у книзі Роберта Кійосакі «Багатий тато, бідний тато». Але мене завжди лякала перспектива працювати на когось. Будучи вихідцем із незаможної сім’ї, я прагнула фінансової незалежності і чітко розуміла, що слухаючись порад тата її не досягну.
Кілька місяців відкладаючи кошти зі стипендії і зарплати, я назбирала достатню суму для мінімальної інвестиції і нарешті зробила свій перший внесок. 
Я пропоную Вам разом зі мною пройти шлях від початківця до успішного інвестора. Обіцяю скрінити щомісячні звіти, ділитися останніми новинами та проводити цікаві дослідження.

Завжди Ваша, Invest Woman

Немає коментарів:

Дописати коментар