вівторок, 23 вересня 2014 р.

Дослідження автора: Індекс Топ 20 від Альпарі та Індекс Топ 20 від ММСіС

Всім привіт!
Цього разу мене зацікавили дві ідентичних по назві інвестиційні програми: Індекс Топ 20 від Альпарі та Індекс Топ 20 від ММСіС.
Весело: одинакові назви, схожі умови для інвестування, очевидно, що хтось в когось позичив ідею. Тому я вирішила поверхнево дослідити обидва портфелі та самостійно спробувати зрозуміти їх відмінність.
Розпочала я своє дослідження з офіційного сайту компанії ММСІС. На головній сторінці я одразу побачила рекламу портфелю і завдяки їй швидко потрапила на відповідну інформативну сторінку. Умови інвестування:
1)    Мінімальна сума – 100$
2)    Комісія від доходу – 11-15%
3)    Середня дохідність за місяць – 8,82%
4)    Середня дохідність за рік – 109,67%
Онлайн-консультанту центру я задала запитання на рахунок тривалості роботи програми і отримала швидку відповідь – січень 2013 року, тобто програма працює уже 1,5 року.

Індекс Топ 20 у ММСІС – можливість одночасного інвестування в 20 найкращих трейдерів компанії. Топова 10 – учасники рейтингу управляючих трейдерів. З їх іменами ви зможете ознайомитись на офіційному сайті компанії, попередньо зареєструвавшись.
А ось хто входить в другу десятку я вирішила уточнити у консультанта. Вона повідомила, що це також сертифіковані професійні трейдери які показували найкращі результати за останній період.

Що стосується коштів, то вони розподіляються рівномірно між усіма трейдерами і в кінці місяця вираховують дохідність інвестиції за сукупним результатом їх торгів. (інформацію знайшла на сайті)
Тепер прийшла черга Альпарі. В розділі «Інвестиції» була розміщена інформація про інвестиційний портфель «Індекс Топ 20». Він являє собою сукупність ПАММ-рахунків кращих керуючих Альпарі. Цільова дохідність портфеля – більше 45% річних.
Я спробувала дізнатися у консультанта хто ж такі ці 20 керуючих Альпарі і де з ними можна познайомитись, а також як розподіляються кошти при таких інвестиціях. Ось результат нашого спілкування:



Я  також запитала в онлайн-консультанта коли була створена ця інвестиційна програма і як давно вона працює. Відповідь прийшлось чекати довго.
Консультант повідомила, що зараз зі мною зв’яжеться їх представник з Києва. Так як бажання розмовляти не було, я відмовилася від цієї пропозиції. Відповіді на запитання так і не було.
Але пізніше виявилося, що мене просто не розуміють. Прийшлось писати російською. Все ж я добилась свого, інформацію отримала – 8 липня 2014 року.


Що ж стосується умов інвестування, то Альпарі пропонує наступні умови:
1)    Мінімальна сума - 100$
2)    Комісія від доходу – 15% (+ конвертація)
3)    Максимальний відносний дохід – 18,53%
4)    Максимальний відносний збиток – 6,64%
5)    Максимальний щоденний прибуток – 2.27%
6)    Максимальний щоденний збиток – 1.69%
Результат дослідження: не знаю, чи то Альпарі так повільно впроваджує в життя свої ідеї, чи ММСІС надто швидко працює, але результат очевидний. Тому рекомендую інвестувати в програму, яка перевірена часом. Як кажуть в народі: «Довіряй, але перевіряй».
Інвестуйте з задоволенням!
Завжди Ваша, Invest Woman


Немає коментарів:

Дописати коментар