середу, 17 вересня 2014 р.

Дослідження автора: чому конкуренти так не люблять компанію MMCIS group?

Всім привіт!
Останнім часом в мережі появилось багато негативних відгуків про роботу компанії MMCIS group і мене, як інвестора, просто не могли не зацікавити причини такої неочікуваної популярності обраного мною дилінгового центра. Кошти заради експерименту я виводити не захотіла – не така велика в мене поки сума на рахунку. Тому вирішила провести маленьке незалежне розслідування, результати якого викладу в статті далі.
Отож, зареєструвавшись на популярних тематичних форумах, знайшовши всі необхідні ресурси в мережі Інтернет (статті, блоги, групи в соц. мережах), я почала спілкуватися з постраждалими клієнтами, моніторити інформацію та проводити відповідні дослідження. Буду відверта, спочатку все виглядало настільки реалістично, що я сама почала сумніватися. Стидно визнавати, що я піддалася загальній паніці, хоча завжди вважала себе тверезомислячою і врівноваженою людиною. Але всі ми допускаємо помилки, тому продовжую далі.
Отож, першим моїм кроком був дзвінок другу, який привів мене в ММСІС (розповідала про нього в попередніх публікаціях). На той час йому якраз прийшов лист про необхідність проходження верифікації, тому я попросила обов’язково зв’язатися зі мною коли будуть результати.
Десь через тиждень він подзвонив і повідомив про успішне її проходження та вдале виведення необхідної суми коштів. Я подумала, якщо у друга не виникло ніяких проблем, чому ж вони є у інших?
Зрозуміла я все згодом, але давайте по порядку.
Форуми, блоги, статті. Я зареєструвалася як мінімум на 20 форумах, але активно вдалось поспілкуватися лише на 7-10. Майже одразу стикнулася з проблемою затирання коментарів та блокування аккаунта. Не зважаючи на те, що я займала нейтральну позицію, мої коментарі затирали, почали обзивати «ботом» та звинувачувати у активному піарі компанії. Не розумію з якого часу запитання «яким способом виводите кошти» чи «можна глянути скрін про невиплату вашого особистого кабінету» вважаються піаром?
Були серед форумчан і приємні адекватні люди, з якими вдалось поспілкуватися на тему затримання виплат, верифікації та вияснити деталі і причини такого явища. Багато з них признались, що піддались загальній паніці, тому зробили пробний вивід коштів. Пізніше багато відписалося про успішне виведення коштів.
Все ж, в основному, на форумах публікували стандартні пости на тему скаму та невиплат, які, пробачте за грубість, ну дуже схожі на дешевий чорний піар.
Кидаю приклад. Відгуки про ММСІС на одному із сайтів. (Знайшла недавно, як на мене, яскравий приклад).

Що стосується статей, то тут аналогічна ситуація. Ідентичні статті про скам ММСІС скромно гуляють Інтернетом. Навіть текст лінуються міняти, одне і те ж. Як на мене, це ще один доказ цілеспрямованого чорного піару.
З блогами інша ситуація. Деякі досить незалежні, активно ведуться обговорення, публікації стримані та інформативні. Присутні скріни, аналіз, опубліковані результати (як позитивні, так і негативні). Але, на жаль, деякі блогери проміняли свою репутацію на гроші. Коментарі затирають, публікують не перевірену інформацію, ведуть себе агресивно, просто жах…  Скину скрін, але обличчя автора блогу замалюю (з етичних міркувань).

Ну а в соц. мережах взагалі твориться хаос. Мала неприємну можливість стикнутися з кількома ярими прихильниками «чорної сторони». Я задавала їм чіткі запитання – у відповідь отримувала образи, нецензурну лексику та місце в чорному списку.

  
Мені навіть вдалось поспілкуватися з адміністраторами деяких недавно створених груп про скам ММСІС. Кидаю скрін переможця в конкурсі «чому ви вирішили створити подібну групу?».

Результати дослідження: Отож, провівши маленьке дослідження, я можу зробити висновок, що сучасні проблеми компанії ММСІС з виплатами – результат чорного піару конкурентів. На хвилі штучно створеної паніки, інвестори побігли виводити свої кошти, в результаті чого компанія просто не встигала обробляти заявки.
Так, затримки виплат справді були присутні. Я спілкувалася з багатьма інвесторами, бачила їх скріни. Ми разом дзвонили в Службу Підтримки, переписувалися з консультантами в чаті, шукали вихід з ситуації. І в більшості випадків нам це вдавалося.
Зустрічала я також багато інвесторів, в яких затримки виплат стали результатом неуважності та невідповідального ставлення до процесу інвестування. Не побачив листа про необхідність проходження верифікації на пошті, випадково видалив його зі спамом, не хочу збирати документи, це довго – самі популярні аргументи.
А що стосується верифікації, то тут причин для паніки також немає. Не так все складно як про це розповідають в мережі. З кожним днем в Інтернеті появляється всі більше повідомлень клієнтів про успішне проходження верифікації. Кину одне з джерел: https://vk.com/topic-72654776_30305098 .
На останок, хочеться дати невеличку пораду – навчіться фільтрувати інформацію СМІ та в Інтернеті. І це стосується не тільки Форекса. Інформаційна зброя – найефективніша і найнебезпечніша в світі, і, на жаль, сьогодні нею часто користуються.
Надіюсь моя стаття буде для вас цікавою та інформативною. Якщо я щось пропустила – буду рада будь яким коментарям, дискусіям та критиці. Дана стаття – моє особисте бачення ситуації, що склалася. 
Клієнтам компанії ММСІС бажаю тверезого розуму та профіта. А я буду продовжувати своє дослідження.
Завжди Ваша, Invest Woman



Немає коментарів:

Дописати коментар