понеділок, 28 липня 2014 р.

Служби підтримки клієнтів


Всім привіт!
Я вирішила провести експеримент і перевірити на міцність Служби підтримки клієнтів топових дилінгових центрів, таких як Forex Club, MMCIS group,  Аlpari та Tele Trade. Мене цікавило одне запитання – які інвестиційні програми для початківців вони мені зможуть запропонувати та їх умови.
Мінімальна сума інвестування: 100 – 500$ з перспективою збільшення суми.
Критерії оцінювання: компетентність консультантів, їх професійні навики, інформативність відповідей.
Forex Club
Своє дослідження я розпочала з дилінгового центру Forex Club. Після реєстрації  майже одразу отримала вхідний дзвінок від представника Служби підтримки компанії.
Голос консультанта був досить приємний. Чоловік представився як Андрій і запитав, якою мовою мені було б зручніше спілкуватися. Звичайно, я обрала українську і одразу ж про це пожаліла. Мова Андрія мені  нагадувала «азіровську». Встигла записати лише декілька слів: «зділка», «звеличується» (замість збільшується), «семенар»,«ви дивитись» і т.д.
Що ж стосується інформативності нашої розмови, то тут я б поставила 8 балів з 10. Консультант в загальному розповів мені про програми Довірчого управління, а також можливість інвестування в цінні папери та індекси. Прийшлось самостійно задавати питання про мінімальні суми інвестування, ризики та рівень доходності.
Пізніше Андрій запитав про потенційну суму інвестування і запропонував стартувати з Довірчого управління.
По завершенні розмови Андрій запитав чи може ще чимось допомогти і запропонував надіслати інформацію, що стосується моїх запитань, на електронну пошту.
Результат: в принципі спілкуванням задоволена, оскільки відчувала себе цінним потенційним клієнтом. Жахлива українська мова  стала вагомим мінусом.
MMCIS group
Зареєструвавшись на офіційному сайті і відкривши рахунок  я одразу замовила зворотній дзвінок. На цей раз зі мною спілкувалась приємна дівчина. Вона розмовляла російською.
Консультант розповіла мені про Індекс Топ 20 та програму Довірчого управління, надавши повну ґрунтовну інформацію про кожну з них. Мені не прийшлось запитувати яка мінімальна сума інвестиції, які відсотки щомісячного доходу і рівень ризику.
Дівчина порадила мені зі стартовим капіталом в 100$ інвестувати в Інтдекс Топ 20, розповіла про особливості даного інвестування.
Я старалась задавати компрометуючі запитання, проте консультант відповідала досить спокійно і точно. Також я поцікавилась програмою Індекс Топ 20 та запитала про її відмінність від ідентичної по назві конкурентів, мені відповіли що не володіють інформацією про програми конкурентів і можуть проконсультувати лише по своїй.
На завершення розмови дівчина запитала чи може ще чимось допомогти і порадила звертатися за консультацією як тільки виникнуть будь-які запитання.
Результат: спілкування з консультантом було досить приємним та інформативним. Я відчула себе цінним потенційним клієнтом.
Аlpari
Зареєструвавши Особистий кабінет на офіційному сайті  Аlpari, я звернулася до Online консультанта і ретельно виклала в письмові формі усі свої запитання. Через  5 хв. відповіли, що зв’яжуться зі мною в найближчий час і дадуть відповіді на всі запитання особисто.
Прийшлось трішки зачекати, але уже через 5 хвилин зі мною зв’язався представник компанії. Він представився Ігорем. Чоловік також запитав якою мовою мені зручніше спілкуватися. Ситуація з українською мовою представника даної компанії  була також далеко не на високому рівні.
Що стосується інвестицій, то тут мені запропонували два варіанти – Памм та Структуровані рахунки.
Мене дуже цікавила програма Індекс Топ 20, тому що подібну я бачила і в MMCIS. Консультант пояснив що це створений їх клієнтом портфель, якому він дав таку назву і куди також можна інвестувати від 100$. Така відповідь мене дуже здивувала і я попросила свою подругу зателефонувати з іншого номера і задати таке ж питання. Їй дали іншу відповідь – можливість інвестування в 20 професійних трейдерів. Чи то консультант остаточно заплутався і перехвилювався, а може його збило з толку спілкування українською мовою – не відомо. Результат - відповіді ми з подругою отримали різні.
По завершенні розмови я попросила надіслати мені матеріали, що стосуються моїх запитань на електронну пошту. Ігор зробив це досить оперативно.
Результат: спілкуванням задоволена, достатньо інформативно,  відчула себе цінним потенційним клієнтом. Непрофесійна українська мова та розбіжності у відповідях на одне і те ж запитання стали вагомим мінусом.
Tele Trade
Свою співпрацю з Tele Trade я також розпочала з реєстрації Особистого кабінету та замовлення зворотного дзвінка. Буквально через 15 хв. зі мною зв’язався представник даного центру.
Під час спілкування він часто переходив з російської мови на українську і навпаки. Це мішало зосередитися на основній інформації.
Одразу після знайомства, консультант перейшов в наступ і почав запрошувати мене відвідати їх офіс для того, щоб отримати детальні відповідь на мої запитання. Я пояснила що не маю бажання і можливості найближчим часом це зробити і хотіла б отримати повноцінну консультацію по телефону.
Моїй увазі запропонували дві інвестиційні програми: Персональний Трейдер та Майстер-Інвест.
Коли мова зайшла про стартову суму для інвестицій і я назвала цифри від 100$ до 500$, консультант відверто висміяв мою пропозицію.
«На суму 100 доларів давайте краще кави в кафе з вами вип’ємо» - такий коментар я почула у відповідь на названі мною суми. Інвестиція в 500$ більш реальна, але якщо я хочу справді заробляти кошти, консультант порадив стартувати з мінімум 1000$.
На завершення, мені порадили почитати інформацію на офіційному сайті та запитали коли зателефонувати для обговорення результатів прийнятого мною рішення і часу візиту до офісу. Коли я відповіла що поки немає потреби у повторному дзвінку, у відповідь знов почула зневажливі коментарі: «Давайте ви не будете видумувати! Ви уже в моїй базі і я повинен знати яке рішення прийнято».
Результат: спілкування з консультантом було неприємним, я не відчувала себе цінним потенційним клієнтом. Непрофесійна мова спілкування, відверта нав’язливість. Відповіді були в міру інформативними.
Ось так я поспілкувалася з представниками різних Служб підтримки клієнтів. Не знаю наскільки об’єктивними є усі оцінки, можливо мені просто повезло попасти на не дуже професійних консультантів деяких дилінгових центрів. Але маємо що маємо.
Завжди Ваша, Invest Woman


Немає коментарів:

Дописати коментар