четвер, 21 серпня 2014 р.

В пошуку вигідних інвестицій.

Всім привіт!
Пропоную разом мною повернутись в той час, коли я тільки знайомилась з ринком Форекс і знаходилась в пошуку надійної інвестиційної програми.
Розпочну з того, що про Форекс мені розповів близький друг. На вигляд він скромний незамінний хлопець і я навіть представити не могла, якими сумами цей парубок оперує на валютному ринку. Поки всі сиділи в університеті і «гризли граніт науки», Олег (ім’я навмисно змінено на просьбу друга) опановував Форекс і торгівлю на ньому.
Я попросила навчити мене заробляти такі ж кошти, торгуючи валютою і одразу отримала відмову. Знаючи мою запальну натуру, любов до розваг і активного відпочинку, Олег для початку порадив ретельно вивчити ринок Форекс і спробувати себе у ролі інвестора.
На той час мій друг співпрацював з трьома дилінговими центрами: MMCIS GROUP, Instaforex і Mill Trade. Мені ж запропонував самій промоніторити різноманітні ДЦ, їх інвестиційні пропозиції і обрати ту, яка буде більше по душі.
Ось так я почала мандрувати мережею Інтернет в пошуку ДЦ, форумів, рейтингів ДЦ і т.д.
Першою мою увагу привернула компанія Mill Trade і їх інвестиційна програма «Золота 7». Консультант повідомила, що її дохідність складає близько 10%. Приваблива пропозиція, проте якось я не була готовою віддавати 300$. Мабуть в мені заговорила жадність. =)
Програма «Mill-invest» також виглядала досить симпатично - стабільних 7% кожного місяця без будь-яких ризиків. Єдине, що на той час мене не влаштувало, так це мінімальна сума інвестицій - 3 000$. Як на працюючу студентку з щомісячним доходом в 3 000 грн. це було надто багато.
Потім я попала до MMCIS. У них мені сподобались вебінари для новачків, достатньо інформативний форум та розділ на сайті «Запитання/Відповідь». Тому я вирішила що саме ця платформа стане найкращою для мене в плані знайомства з ринком Форекс.
Паралельно з навчанням я продовжувала пошуки вдалої інвестиційної програми. Альпарі, Форекс клуб, Теле Трейд – всі ці дилінгові центри вимагали мінімальні суми інвестицій, які я не могла собі дозволити. Навіть коли грошовий еквівалент був помірний, щось не підходили в плані умов. Чи це я так себе сама накручувала, чи просто не могла повірити в такий спосіб заробітку – не знаю. Але оскільки сама справитися не могла, прийшлось знову звернутися за допомогою до друга.
На цей раз Олег не відмовив, а, навпаки, підтримав мене. Перевіривши мій  рівень знань ринку Форекс (екзамени проводити Олег любить), ми перейшли до активного обговорення інвестиційних проектів.
«Якщо ти стільки часу працюєш з матеріалами компанії ММСІС, чому б тобі разом з ними не стартувати?» - ось такий варіант запропонував Олег. Він розповів мені про портфель Індекс Топ 20 та умови інвестування в нього.
Буду відверта, на той час вирішальну роль зіграла сума - 100$. Також позитивні рекомендації друга стримували внутрішні сумніви і підштовхували до дій. Отож, заручившись підтримкою Олега я все ж зробила свою першу інвестицію, і зараз зовсім про це не жалію.
До речі, обіцяю скріпити щомісячні звіти. Так ви зможете на власні очі побачити як працює Індекс Топ 20 і які доходи приносить.
Не гайте часу, міняйте своє життя!
Завжди Ваша, Invest Woman

Немає коментарів:

Дописати коментар